Selena ska sluta bli hatad.

Jag kommer aldrig hata Selena, och jag fattar inte att ni selena haterz gör det heller. Hon lever sitt liv tillsammans med Justin. Hon är lycklig med justin, och justin är lycklig med henne. Och ni haterz lägger ner rikigt mycket tid på selena, så det verkar faktiskt inte som i hatar henne. Om ni gillar justin, ska ni också respektera hans flickvän. 

Postat av: sorry

Jag vet inte varför men jag hatar Selena ! Det känns som hon utnyttjar Justin eller något ! Jag vet dock inte vrf, men ändå, det känns bara som hon leker perfekt hela tiden och jag har aldrig kunnat gilla henne p.g.a. något jag inte vet, helt CP jag vet !

2012-03-01 @ 15:10:05
Postat av: linnéa

fuck you anonym.

2012-09-08 @ 16:07:39
URL: http://neajohanssons.devote.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback